sobota, 18 czerwca 2016

[Pod Lupą] Peyton List

Witajcie kochani! Tu Ja - ta która nie pisała postów - Z góry przepraszam za WYJĄTKOWO małą aktywność ale Ja i Fizyka nie jesteśmy dobrymi koleżankami. Z racji tego że do końca roku szkolnego coraz bliżej postanowiłam napisać posta z serii ,,Pod lupą" o jednej z głównych bohaterek serialu ,,Obóz Kikiwaka" mianowicie, Peyton List! Zapraszam!
Peyton Roi List (ur. 6 kwietnia 1998 na Florydzie) – amerykańska aktorka i modelka dziecięca. Ma 169 cm wzrostu. Ma dwóch braci: Spencera (bliźniak) i Phoenix, są aktorami i modelami. Peyton najbardziej zasłynęła z roli Emmy Ross w serialu Disney Channel „Jessie”. Obecnie dziewczyna gra w serialu ,,Obóz Kikiwaka" również produkcji Disney Channel. Jeśli chcecie ubrać się jak Peyton oto kilka rad! 


 Pierwsza stylizacja jest idealna, na wyjście z koleżankami do kina czy do parku. Ciemnoróżowa koszulka idealnie wpasowała się z krótkimi skórzanymi spodenkami z wysokim stanem, całość idealnie uzupełnią czarne balerinki lub wysokie czarne buty. 

  1. Załóż ciemnoróżową koszulkę z długim rękawkiem. 
  2. Ubierz skórzane spodenki, i nałóż je na koszulkę tak jak widzisz na zdjęciu. 
  3. Rozpuść włosy lub zwiąż wysoko.
  4. Na nogi wsuń czarne balerinki lub wysokie buty.
  5. Całość idealnie dopełni delikatna srebrna bransoletka.
  6. Jesteś ubrana w stylu Peyton! 

Mam nadzieję że post się spodobał! Do następnego!      



2 komentarze:

  1. zapraszam do mnie http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Peyton ma bardzo fajny styl. Świetny post :)
    Zapraszam na mój blog: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń