piątek, 6 maja 2016

[Opracowanie] Soy Luna - ,,Alas"

Witajcie kochani! Dziś przychodzę do was z opracowaniem tytułowej piosenki z serialu ,,Soy Luna'' który pojawi się na Disney Channel już niebawem... ,,Alas" to piosenka którą napisała ówna bohaterka serialu - Luna - z małą pomocą swojego najlepszego przyjaciela, Simona. Jeśli chcecie przeczytać tłumaczenie zapraszam do rozwinięcia posta! 





Wersja Hiszpańska: Estoy cerca de
Alcanzar Mi Cielo
Desafiando La Gravedad
Nada puede detener
Este Sueño Que Es Tan Real...

Se Que No Existe
El Miedo Oh...
Si no dejo de intentar
La Emocion Que Me Mueve
Es La Fuerza De Un Huracan

Esto Que Hay En Mi Interior
Es Mágico
Porque todo
Puede Suceder
Y si caigo, vuelvo
voy, yo voy, y vuelvo y voy

Y si no hay Vuelta atrás...
Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies No Hay Gravedad
Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueño Es Real
Solo Hay Alas

Yo No Espero
Mas De Lo Que Siento
Es Un Reto Para Enfrentar
Algo Quiere Despertar
Mi Destino Es Tan Real

Se Que No Existe
El Miedo Ouh...
Si no dejo de avanzar
La Emoción Que Me Mueve
Es La Fuerza De Un Huracán

Esto Que Hay En Mi Interior
Es Mágico
Porque todo
Puede Suceder
Y si caigo, vuelvo
voy, yo voy, y vuelvo y voy

y si no hay Vuelta atrás...
Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies
No Hay Gravedad
Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueño Es Real
Solo Hay Alas

Es Real...
Solo Hay Alas
Con Un Puente
En Mi Interior Oh...
Deslizándome Lejos...

Es Real
Solo Hay Alas
En Mi Mundo
Libertad deslizándome lejos...

Cada vez más lejos!...
y si no hay Vuelta atrás...
Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies no Hay Gravedad
Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueño Es Real
Solo Hay Alas




Wersja Polska:
 Jestem bliska odkrycia swego nieba
Grawitacja podtrzymuje mnie
 Nic nie może powstrzymać
Tego marzenia, które jest tak prawdziwe

Nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę próbować
Emocje, które mną kierują
Mają siłę huraganu

To, co znajduje się w moim wnętrzu jest magiczne
Bo wszystko może się zdarzyć
A jeśli upadnę, wracam
Idę, idę i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
Należy zaryzykować wszystko
Pod moimi stopami
Nie ma grawitacji
Istnieją tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
  Istnieją tylko skrzydła

Nigdy nie oczekiwałam czegoś więcej, niż to co czuję
To wyzwanie, któremu trzeba stawić czoła
Coś chce się obudzić
Moje przeznaczenie jest tak prawdziwe

Nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę iść naprzód
Emocje, które mną kierują
Mają siłę huraganu

To, co znajduje się w moim wnętrzu jest magiczne
Bo wszystko może się zdarzyć
A jeśli upadnę, wracam
Idę, idę i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
Należy zaryzykować wszystko
Pod moimi stopami
Nie ma grawitacji
Istnieją tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
  Istnieją tylko skrzydła

Naprawdę istnieją tylko skrzydła
Z mostem w moim wnętrzu
Przeniesie mnie daleko

Naprawdę istnieją tylko skrzydła
W moim świecie
Wolność przeniesie mnie daleko
Za każdym razem dalej!

I jeśli nie ma odwrotu
Należy ryzykować wszystko
Pod moimi stopami
Nie ma grawitacji
Istnieją tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
  Istnieją tylko skrzydła... 



 Piosenka bardzo mi się podoba, jest wyjątkowo motywująca. Gdy tylko Ją usłyszałam stała się moją ulubioną. A wam? Która piosenka podoba się najbardziej? "Alas", ''Eres" a może "Prófugos" - piszcie w komentarzach!


Pamiętajcie, że Soy Lune będziecie mogli oglądać już od 16 maja od poniedziałku do czwartku o godzinie 18:00 tylko w Disney Channel!

2 komentarze:

  1. Alas lubię jak narazie najbardziej z serialu. Super opracowanie!
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne opracowanie. Podoba mi się ta piosenka i już nie mogę doczekać się Soy Luny!
    Zapraszam do mnie: http://dovecameronpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń