poniedziałek, 2 maja 2016

[Recenzja] Mroczny Przypływ.

Dokładnie 20 kwietnia do sprzedaży weszła książka ,,Saga ognia i wody. Mroczny przypływ", to już 3 część z serii Sagi Ognia i Wody. Dzięki uprzejmości The Walt Disney Company Polska mam okazję dzisiaj ją dla Was zrecenzować. Gorąco zapraszam do rozwinięcia! 
,,Gdy nadciąga mroczny przypływ, ufaj tylko sobie!" 

Autor: Jennifer Donnely

Tytuł: Saga ognia i wody. Mroczny przypływ
Wydawnictwo: Wydawnictwo Zielona Sowa
Data premiery: 20 kwietnia 2016
Cena: 34.90

Wygląd zewnętrzny

Okładka książki kiedy tylko ją zobaczyłam zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Na pierwszy rzut oka można zauważyć czerwoną syrenę otoczoną niebieską barwą oceanu. Na środku jest tytuł zaś trochę niżej imię i nazwisko autora. Nad tytułem znajduje się cytat, który umieściłam również powyżej:

,,Gdy nadciąga mroczny przypływ, ufaj tylko sobie!"

W lewym dolnym rogu na zielonym tle umieszczona jest nazwa wydawnictwa.


Z tyłu lektury napisane zostało wprowadzenie oraz zachęcenie do czytania. Na dole umieszczono również nazwę wydawnictwa czy patronów.


Treść

Serafina musi w końcu spojrzeć prawdzie w oczy i stawić czoła wrogi. Musi się do tej walki przygotować – zbiera więc sojuszników i sabotuje wroga. Jej przyjaciółki-syreny nie mogą jej pomóc, gdyż same walczą z ogromnymi problemami – Ling została schwytana i uwięziona przez Rafe, po spotkaniu z Astrid Becca odkrywa pewien mroczny sekret, a Ave musi się ukrywać, bo ścigają ją jeźdźcy śmierci. Również Mahdiemu coraz trudniej skrywać przed Lucią swoje prawdziwe uczucia. Wie jednak, że gdy rodzina Volnero pozna prawdę, Sera straci wszystko. Polityczne intrygi, niebezpieczne związki, mroczne tajemnice zaleją karty tej księgi niczym mroczna fala…



Podsumowanie

Osobiście uważam, że książka jest godna polecenia. Bardzo szybko się ją czyta a treść jest naprawdę ciekawa. Z czystym sumieniem zachęcam Was do kupowania lektury, moja ocena to oczywiście 10/10. Cieszę się, że mogłam zrecenzować ją dla Was i dziękuję Disneyowi za podesłanie. 

Zamierzacie kupić Mroczny Przypływ? Chcecie poznać historię Serafiny?

2 komentarze:

  1. Również dostałam do zrecenzowania i według mnie jest świetna!
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja. Ja wkrótce dostanę do recenzji też ją. Mam nadzieję że jest tak fajna jak dwie poprzednie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń