wtorek, 3 maja 2016

[Soy Luna] Crea Tu Patin! - Stwórz swoje wrotki!

Disney Channel LatinoAmerica sprawił niemałą niespodziankę dla fanów telenoweli ,,Soy Luna". 
Teraz, każdy fan może stworzyć własne wrotki! Jeśli chcecie zobaczyć gdzie i jak to się robi zapraszam do rozwinięcia posta! 



 Aplikacja składa się z 7 prostych kroków tworzenia wrotek. Daj się ponieść wyobraźni i stwórz wymarzone wrotki! Spójrzcie jakie wrotki stworzyłam Ja. 


  

1.Wybierz kolor/,,skórkę" swoich wrotek! Ja wybrałam różowe, z motywem który ma Luna. Oczywiście dostępne są również motywy wrotek Matteo, Ambar, Simona czy innych bohaterów serialu.


2. Drugim krokiem jest wybranie koloru ,,języczka". Dostępne kolory są różne. Zaczynając na fioletowym a kończąc na białym!  


3.Kolejnym krokiem w tworzeniu wrotek jest wybranie koloru sznurówek. Ja osobiście wybrałam białe. 


4.Teraz wybieramy kółka. Możemy wybrać czarno-białe, żółto-różowe w stylu Luny, natomiast Ja do swoich wrotek dopasowałam białe kółka z cekinami! 

5.Kolejny krok to wybranie dekoracji, dostępne są skrzydła Luny, piorun Simona, oraz ćwieki Yam. Do moich pasowały jedynie różowe skrzydła Luny!


6.Następnie wybieramy tło, Ja wybrałam tło które najbardziej mi się podobało...



7.Ostatnim krokiem jest wybranie naklejki. Obok moich wrotek zagościła różowa nalepka z kaskiem! Oto moje wymarzone wrotki!

Aplikacja bardzo mi się spodobała, aczkolwiek jest jeszcze do poprawienia jedna rzecz. Chodzi o małą ilość wzorów i kolorów! 
Aplikacje oceniam na 8/10

Aby zaprojektować własne rolki kliknijcie *TUTAJ*  


 Daj się porwać Lunie! Soy Luna od 16 maja w Disney Channel! 

1 komentarz: