czwartek, 4 sierpnia 2016

[Recenzja] ,,Tini. Moje nowe życie"

Witajcie kochani, nieco ponad miesiąc temu, a dokładniej 1 lipca w kinach w całej Polsce odbyła się premiera filmu ,,Tini. Nowe życie Violetty'. Dziś jednak nie zajmiemy się filmem lecz książką pod tytułem ,,Tini. Moje nowe życie" na jego podstawie. Dzięki uprzejmości The Walt Disney Company Polska, mam możliwość zrecenzowania jej dla Was. Jeśli chcecie poznać moją opinie na temat lektury, zapraszam do rozwinięcia posta.



Tytuł: Tini. Moje nowe życie
Autor: Luca Vaccarino 
Wydawnictwo: Egmont Polska
Data premiery: 13 czerwca 2016
Liczba stron: 192
Cena: 31,49

Wygląd zewnętrzny

Kiedy tylko otworzyłam paczkę i ujrzałam w niej książkę, od razu bardzo spodobała mi się jej okładka. Jest miękka, znajdują się na niej dwa zdjęcia głównej bohaterki - Tini/ Violetty. głównie dominuje kolor jasny różowy. Na grafice umieszczony jest również tytuł oraz imię autora napisane różową czcionką oraz nazwa wydawnictwa napisana czarną czcionką. Według mnie okładka jest świetnie wykonana.


Treść 

,,Historia Tini z Martiną Stoessel w roli głównej to niezwykła propozycja dla zagorzałych fanów Violetty, jak i dla nowych widzów.Violetta została znaną artystką, ale popularność i bycie w centrum uwagi nie są dla niej łatwe. Plany koncertowe i napięty harmonogram niemal uniemożliwiają spotkania z Leonem, a jeszcze krąży o nim ta niewiarygodna plotka… W Violettcie rodzą się wątpliwości. Nie jest już pewna tego, co do tej pory było oczywiste. Próbując na nowo odnaleźć swoje miejsce na ziemi, jedzie na Sycylię do domu Isabelli, przyjaciółki rodziny, która wspiera młode talenty. Tam, wśród łagodnych wzgórz i cudownych gajów cytrynowych, wsłuchuje się w siebie i wreszcie poznaje… Tini!"

Książka zawiera dużo tekstu do czytania, lecz także masę zdjęć z bajecznej Sycylii co pozwala wyobrazić sobie całą opisywaną sytuację oraz urozmaica i umila czytanie.  Lektura składa się z 10 rozdziałów, każdy z nich uprzedzony jest zdjęciem oraz ozdobną czcionką wykonanym tytułem. 


Zdjęcia umieszczone w niej to przede wszystkim urywki z filmu, a także niektóre z planu serialu ,,Violetta". Treść książki opisuje całą historię pokazaną w filmie m.in kryzys w związku Violetty i Leona, poznanie nowych przyjaciół takich jak chociażby Caio i wielu innych oraz jak Violetta dowiaduje się kim jest Tini. 


Podsumowanie

Osobiście uważam, że książka jest wspaniale wykonana, treść bardzo ciekawa oraz przyjemnie i szybko się ją czyta. Zdjęcia w niej są świetnej jakości i przykuwają naszą uwagę więc możemy jeszcze bardziej wczuć się w treść. Moja ocena to 10/10/ 

A wy posiadacie już tę książkę? Podoba Wam się? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz