wtorek, 26 kwietnia 2016

Ulubieńcy miesiąca: kwiecień 2016

Cześć kochani! Dziś przedstawię wam ulubieńców tego miesiąca. Za nami mnóstwo premier, oraz... zajawek nowych seriali...
Jeśli chcecie zobaczyć moich ulubieńców kwietnia zapraszam do rozwinięcia posta! 


  





 WYDARZENIE! 

Według mnie, wielkim wydarzeniem  była premiera nowych odcinków ,,Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" na antenie Disney Channel. Obecnie możecie oglądać serial od poniedziałku do czwartku o 17:05


Drugim wydarzeniem miesiąca jest premiera ,,Evermoor: Kroniki". Nowe odcinki serialu możecie oglądać od poniedziałku do czwartku o 19:00 w Disney Channel! 


PIOSENKA!
Piosenką miesiąca zostaje utwór który premierę miał parę dni temu... ,,Light Your Heart" wykonania Jorge Blanco, opracowanie piosenki możecie przeczytać tutaj *KLIK*


  KSIĄŻKA

 Postanowiłam wprowadzić kategorię o nazwie "książka''. W tym miesiącu ulubieńcem zostaje książka pt:,,Violetta: Książka kucharska". Książka zawiera wiele ciekawych przepisów które sama wykorzystuje w domu. Są łatwe do przygotowania, efektowne i pyszne! 

PRODUKT! 

Produktem miesiąca została płyta Seleny Gomez "Revival". Osobiście płyty słucham codziennie i polecam bo jest naprawdę świetna. Wzięłam już Selenę ,,Pod Lupę", jeśli chcecie przeczytać ciekawostki o Pannie Gomez zapraszam, *KLIK* 


SERIAL!
Ostatnią kategorią którą pozwoliłam sobie wprowadzić jest serial. Serialem miesiąca zostaje ,,K.C: Nastoletnia Agentka". Co tydzień w ,,Przybij piątkę w piątek'' możemy go oglądać już o 16:30! 
  
To moi ulubieńcy... Jacy są wasi? Piszcie w komentarzach!  

1 komentarz:

  1. Zakochałam się w piosence Jorge, uzależniłam od Evermoor. Książka również fajna.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń