wtorek, 12 kwietnia 2016

[Wywiad] Evermoor: Kroniki - Georgia Lock!

Zastanawialiście się kiedyś jak gwiazdy pielęgnują swoją skórę? Czy tak samo jak na planie filmowym, zawsze mają idealny makijaż? Na te pytania odpowiedziała Georgia Luck gwiazda serialu Evermoor: Kroniki w którym wciela się w postać Belli Crossley. Oprócz wywiadu będziecie mogli zobaczyć również ekskluzywne zdjęcia bohaterki. Zapraszam do rozwinięcia! 



Wywiad przeprowadzony przez Disney Polska. Zakaz kopiowania!

Jak opisałabyś swoją codzienną pielęgnację, Georgia?

Jestem trochę tandetna, jeśli chodzi o make-up! Kiedy pracuję na planie Evermoor, jest zupelnie inaczej. Kocham, kiedy ktoś robi mój makijaż. A poza planem jestem zawsze nieporządna. Jestem zupełnie inna niż postać, którą gram. Bella jest bardzo czysta, poukładana, perfekcyjna, a ja raczej szalona. Jedyna rzecz, którą robię zawsze rano i wieczorem, to nawilżanie. 

Lubisz nosić make-up?

Jestem pewna, że make-up czasem pomaga i dodaje pewności siebie, ale ja się tym nie przejmuję. Jako dziewczyna lubię się przebierać, ale chyba jestem zbyt leniwa, żeby codziennie nakładać makijaż. 

Jak opisałabyś make-up Belli w Evermoor: Kroniki?

Perfekcyjny. Jej make-up jest bardzo nowoczesny i nigdy nie poszłaby do szkoły nieuczesana. Szczerze mówiąc, Belli nie spodobałby się mój styl. Jestem zbyt niepoukładana! 

A jakich trików urodowych nauczyłaś się podczas pracy na planie serialu?

Nieustannie podglądam jak makijażystki nakładają make-up, bo jest to bardzo trudne. Kiedy mam sesję zdjęciową albo jestem na planie, zadaję dużo pytań o produkty, których używają makijażystki, rady dotyczące nakładania makijażu, ale nadal jestem w tym słaba. 


Kiedy zaczęłaś eskperymentować z make-upem? 

Nigdy nie interesował mnie make-up, chyba pierwszą stycznośc z nim miałam w mojej pierwszej pracy. Miałam 13 lat i pamiętam, że pomyslałam, ‘Okay, będzie zabawnie!’ Ale nigdy nie noszę makijażu poza pracą, bo zawsze robię go źle. I chyba nigdy się nie nauczę!

Jakie kosmetyki masz zawsze w torebce? 

Zawsze mam balsam do ust. Nie znoszę mieć suchych ust! Mam też krem nawilżający. A i tusz do rzęs – tak dla pewności. 

Jak często myjesz włosy? 

Kiedy pracuję, codziennie. Niedobrze jest zostawiać na włosach tych wszystkich kosmetyków z dnia pracy na planie. Kiedy nie pracuję, myję je co drugi dzień. 

Masz jakiś trik na bad hair day?

Ojej! Większośc osób pewnie myśli, że mój zwykły dzień to bad hair day. Jeśli faktycznie moje włosy źle wyglądają, nakładam na nie odżywkę i czekam na wyniki, a nuż się polepszy. 


Podobał Wam się wywiad? Pamiętajcie, że serial ,,Evermoor: Kroniki" możecie oglądać od poniedziałku do czwartku o godzinie 19.00 tylko w Disney Channel!


1 komentarz:

  1. Super wywiad. Chociaż bardziej przeznaczony dla dziewczyn to i tak fajny. Bardzo lubię serialową Bellę. :)

    OdpowiedzUsuń