niedziela, 18 września 2016

Następcy 2!

Pierwsza część filmu pod tytułem ,,Następcy" osiągnęła światowy sukces oraz stała się hitem wśród młodzieży, fani tej produkcji będą bardzo zadowoleni, ponieważ już latem 2017 roku swoją premierę będzie miała kolejna część, a w niej między innymi zobaczymy nowych bohaterów takich jak Uma, Allia oraz kilka innych nowych postaci. W nowej produkcji zmieni się również wygląd bohaterów, lecz o tym jak i o wszelkich innych informacjach dowiecie się w rozwinięciu posta!


NOWI BOHATERZY:

  • Uma - córka Urszuli z Małej Syrenki w której rolę wcieli się China McClain
  • Ally - córka Alicji z Krainy Czarów, którą zagra Jennifer Veal
  • Freddie - córka sklepikarza voodoo. W jej rolę wcieli się siostra Chiny McClain, a mianowicie Lauryn McClain
  • Jordan - córka dżina z filmu ,,Aladyn, którą zagra Charisma Star.



ZMIANA WYGLĄDU

W ciągu ostatnich kilku dni w internecie pojawiło się nowe zdjęcie promujące film ,,Następcy 2". Ja osobiście na pierwszy rzut oka zauważyłam ogromną zmianę u Mal, charakteryzatorzy postanowili zrobić jej prostą grzywkę co szczerze mówiąc nie przypadło mi do gustu i bardziej podobała mi się postać Mal w pierwszej części.
Bardzo zmienił się również wygląd Bena, który pozostawia za sobą wiele wątpliwości, ponieważ w poprzedniej części był on księciem jednak teraz jego charakteryzacja upodobniona jest do stroju złoczyńcy. 
Wygląd Evie, Carlosa oraz Jay'a moim zdaniem nie zmienił się bardzo w owej produkcji. 


Czekacie na premierę filmu? Podoba Wam się nowa charakteryzacja bohaterów?
Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz