sobota, 3 września 2016

[Recenzja] Star Darlings - lalka Scarlet

Witajcie, jakiś czas temu, a dokładniej 22 sierpnia na antenie Disney Channel swoją premierę miał nowy serial ,,Star Darlings: Życzenia do spełnienia". W pierwszym poście dotyczącym owego serialu przedstawiłam Wam postacie pierwszoplanowe, dziś dzięki Disney Polska mam okazję zrecenzować dla Was jedną z lalek odzwierciedlających bohaterki, a mianowicie Scarlet. Zapraszam do rozwinięcia!




Paczka dotarła do mnie już kilka dni temu, niestety byłam na wyjeździe i nie miałam możliwości zrecenzowania jej dla Was. Przejdźmy do recenzji! 


Wygląd

Lalka jest bardzo starannie wykonana. Pierwsze co wpadło mi w oko, to piękne fioletowo- różowo włosy oraz bardzo duże fioletowe oczy. Przy tworzeniu lalki zadbano o każdy szczegół, na powiekach widnieją wyraziste kreski eyelinerem oraz mnóstwo świecącego brokatu. Na policzku umieszczono różową gwiazdkę. Teraz zwróćmy uwagę na strój! Scarlet ubrana jest w tiulową sukienkę ze srebrną gwiazdą, na wierzch narzucone jest czarne, skórzane bolerko. Dół sukienki oddzielony jest grubym, szarym paskiem. Na nogach znajdują się czarno - różowe legginsy w paski oraz brązowe buty z kilkoma gwiazdkami.




Podsumowanie

Gadżet jest naprawdę świetnie wykonany i godny polecenia. Lalka jest idealnym odzwierciedleniem serialowej postaci, co oznacza, że to wspaniała zabawka dla każdego fana serialu. Z ręką na sercu daję jej ocenę 10/10 i zachęcam do zakupu kiedy tylko pojawi się w Polsce!




Która postać podoba Wam się najbardziej? Chcielibyście kupić którąś z lalek?

Pamiętajcie, że ,,Star Darlings: Marzenia do spełnienia" możecie oglądać codziennie o 7:25 oraz 13:25 tylko w Disney Channel!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz