poniedziałek, 11 stycznia 2016

[Pod Lupą] Francesca Capaldi

Cześć cześć! Tu Ja, Weronika i chciałam wprowadzić taką swoją serię "Pod Lupą'' w której będę omawiać styl jednej z gwiazd Disney'a. Raz w tygodniu (Piątek) powinien pojawiać się taki post. W komentarzach możecie pisać jaka gwiazda ma być następna. Nie przedłużając, zaczynajmy! 


Dziś "Pod lupę" weźmiemy Francescę Capaldi. Gwiazda serialu "Blog Na Cztery Łapy" zawsze zachwyca elegancją i urokiem który wkłada w swoje stylizację. Sama osobiście uważam, że Francesca jest bardzo ładną dziewczyną i co najważniejsze utalentowaną! 
Jej styl w serialu jest bardziej roztrzepany, często nosi łańcuszki z kokardkami i perełkami, co dodaje jej dziecięcego wyglądu, nosi przeróżne wzory typu: panterka, cętki i inne takie. Ale jak ubiera się poza planem serialu. 
ZOBACZMY! 






Francesca jest bardzo dziewczęca i ogólnie bardzo ją lubię ale... No właśnie... W niektórych stylizacjach wygląda za bardzo "Dorośle"? Sądzę że mogę to tak nazwać. Ja jestem od niej niewiele  starsza, ale nie wyobrażam sobie założenia innych butów niż trampki albo w ogóle butów na wysokim obcasie. Problemem było dla mnie to że na zakończenie roku czy na rozpoczęcie trzeba było jakoś wyglądać, więc musiałam założyć buty na wysokim obcasie co było dla mnie bardzo trudne. Ogólne nauczenie się w nich chodzić z gracją i innymi takimi było dosyć problemowe za co podziwiam Francescę ponieważ bardzo ładnie się w nich prezentuje. 



To tyle na dzisiaj... Mam nadzieję że nie będziecie mnie hejtować za ten wpis, ale to tylko moje zdanie.

2 komentarze:

  1. Fajny post, ale troche krórki, następnym razem możesz dodać ciekawostki,fakty,ulbione, quizy itp.

    Pozdrawiam,Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetny, z resztą jak wszystkie A w szczególności twoje. W następnym 'Pod Lupą' możesz napisać o stylu? Jorge Blanco? Można byłoby dodać jak dziewczyny mogą ubierać się pod jego styl A jak chłopcy.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń