poniedziałek, 11 stycznia 2016

[Receznja] Wyspa Potępionych


Tytuł: ,,Wyspa Potępionych”
Autor: Melissa De La Cruz
Wydawnictwo: Egmont
Ilość stron: 320
Okładka: Miękka

Moje pierwsze wrażenie?
Sama książka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Zamówiłam Ją w Empiku w trakcie przeceny, dlatego kupiłam Ją za 29,90.Obecna cena w Empiku wynosi 26.99, link do książki *klik*. W książce poznajemy życie Mal, Evie, Jay’a oraz Carlosa przed pobytem w Auradon’ie. Moim zdaniem, okładka jest bardzo ładna, szczerze przeczytałam tę książkę w DWA dni. Mogłabym Ją czytać w kółko. 








Co w książce spodobało mi się najbardziej? 
W książce najbardziej spodobało mi się poszukiwanie Smoczego Oka przez
głównych bohaterów, co było bardzo dobrze napisane. Z resztą uważam, że sama książka jest bardzo dobrym pomysłem na prezent, świąteczny czy urodzinowy. 

Ocena końcowa;
W skali 1-10, zdecydowanie 10! Książka jest fantastyczna! Polecam każdemu komu spodobał się film "Następcy", oraz jesteście ciekawi jak właściwie to wszystko się zaczęło...

1 komentarz:

  1. Książka dobra, ale recenzja krótka i nie namiawia do zakupu. Możesz nad tym popracować. Ale bardzo dobrze idzie ci pisanie zdań, bardzo dobrze je rozwijasz:) Będe czytać więcej twoich postów:)
    Zapraszam: SwiatDisneya123.blogspot.com.

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń