poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wywiad z Tini Stoessel - część II.

Niedawno argentyńska gwiazda Martina Stoessel znana głównie z popularnej na całym świecie telenoweli ,,Violetta" w której dostała główną rolę, zgodziła się odpowiedzieć na parę pytań dziewczynom z Polski, które prowadzą o niej konto na Twitterze. Dziś zamierzam napisać Wam drugą część wywiadu (pierwszą możecie przeczytać tutaj KLIK ). 



Jak wygląda Twój normalny dzień? Bez nagrań, wywiadów, sesji itd.
Mój normalny dzień wygląda tak,że gdy jest lato, idę do mojego ogrodu, opalać się, kąpać się w basenie, bawić się z moimi psami, lub po prostu spotykam się z przyjaciółmi, aby porozmawiać i razem spędzić wspaniały czas. Wczoraj był dzień, w którym spotkałam wszystkich moich przyjaciół i mojego brata w moim domu. Następnie z dziewczynami poszłyśmy zjeść coś na mieście.

Jak myślisz, co jest najważniejsze w życiu? Co Ty próbujesz realizować?
Dla mnie najważniejszą rzeczą w życiu jest miłość i zdrowie. Nie potrzebuję pieniędzy, aby być szczęśliwa, tylko miłość ludzi których kocham. 

Jesteś starsza ode mnie tylko o rok (@HeartTinismo), to jest niesamowite, co osiągnęłaś! Jak czujesz się będąc wzorem do naśladowania nastolatków na świecie?
Ja w to nie wierzę! To niesamowite, że wiele dziewczyn chce być taka jak ja, ale ja też popełniam błędy i nie jestem doskonała, bo ideałów nie ma. 



Wiele polskich Tinistas chcą być modne tak jak Ty. Co wolisz nosić na co dzień?
Jeśli chodzi o chodzenie po domu wolę dresy lub T-shirt z komfortowymi spodniami. Kiedy wychodzę z przyjaciółmi na miasto, ubieram się bardziej elegancko, ale tak, aby było mi wygodnie.

Widziałam polską wersję traileru do filmu i zapowiada się niesamowicie. Polska premiera filmu będzie 1 lipca. W moim kraju zaczynają się wtedy wakacje. Wiele Tinistas zakłada, że przyjedziesz na polską premierę filmu ,,Tini-Nowe życie Violetty" (Tini- El Gran Cambio de Violetta) jest szansa na to?
W tej chwili nie mam planów na ten dzień, ale oczywiście postaram się być obecna na premierze filmu w Polsce i podzielić się z wami tymi emocjami. 


Gdybyś mogła zmienić swoje życie, ale do pewnego stopnia, co byś zmieniła?
Kocham moje życie, ale jeśli chodzi o zmiany, chciałabym mieć więcej szczęścia w miłości i znaleźć drugą połówkę.

Jak opisałabyś swój album? Jaki gatunek muzyki na nim panuje? Pojawi się w Polsce?
Nie nagrałam wszystkich moich piosenek, ale będą to różne rodzaje muzyki pop, ballada lub coś electro house. 

W szkole byłaś pilną uczennicą? Jak opisałabyś nauczycieli? Przedmioty, które lubiłaś i, których nie lubiłaś?
Nie byłam geniuszem, ale starałam się mieć dobre wyniki w nauce. Nauczyciele byli różni, niektórzy surowi i dobrzy. Najbardziej podobało mi się na języku angielskim, niesamowite osoby! Podobały mi się nauki ścisłe i angielski. Nienawidziłam matematyki, jak wiele z Was, hah!


Gdybyś nie była aktorką i piosenkarką to kim chciałabyś być? 
Myślę, że stylistka i projektantka mody, uwielbiam to!

Twój: 
a) ulubiony rodzaj muzyki - pop
b) ulubiony rodzaj filmu - komedia
c) ulubiony aktor filmowy,aktorka - Leonardo Di Caprio i Anne Hathaway
d) ulubiona piosenka, piosenkarze - Beyonce, Adele i Michael Jackson 
e) ulubiony film - Titanic 
f) ulubiona piosenka  - Listen- Beyonce i Sorry - Justin Bieber
g) ulubiony zespół, boysband - nie mam ulubionego ale lubię Maroon 5

Co sądzisz o polskich akcjach na Twitterze dla Ciebie? Na przykład ,,Merry Christmas Tini from Poland" lub ..Feliz dia de Santa Tini" 
Jestem bardzo zadowolona, że fani robią tak wiele dla mnie. Wiele z tych akcji były w światowych trendach i jestem pod dużym wrażeniem. Wtedy czuję, że mimo odległości chcą być ze mną i mnie wspierają.

Masz zamiar uczestniczyć w różnych projektach, np zwiedzanie świata z Twoją muzyka itp?
Oczywiście, marzyłam o tym. Moja solowa trasa będzie w tych krajach co Violetta Live.

Twój ulubiony kolor?
Różowy.


Podoba Wam się wywiad? Mi bardzo, Tini zdradziła w nim dużo ciekawych informacji. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz