piątek, 1 stycznia 2016

Wywiad z Tini Stoessel!

Pewnie większość z Was uwielbia argentyńską gwiazdę Martinę Stoessel. Kilka dni temu Tini zgodziła się przeprowadzić wywiad dla Polskiego konta o niej [UpdatesTiniPL]. Martina powiedziała o Polskich akcjach na Twitterze,wrażeniach z Polski, ale także swojej przyjaciółce Caro. Zapraszam do przeczytania wywiadu. 



Ile miałyście lat kiedy się poznałyście? (Tini i Caro) Jak to zrobiłyście, że się poznałyście? Od razu się polubiłyście czy nie koniecznie? 
Poznałyśmy się w przedszkolu, kiedy miałyśmy 4 lata. Carola miała 4, a ja miałam 3 

Tini ciągle była w różnych miejscach podczas trasy m.in w Polsce, a Caro była w Argentynie.Czy trudno jest zachować przyjaciół podczas, gdy jesteś daleko?
To było trudne dla mnie i Caro, rozmawiałyśmy przez FaceTime lub Whatsapp, kiedy miała czas, ona udała się do mnie, gdy byłam w trasie ,,Violetta Live", teraz jesteśmy razem  w Buenos Aires, więc możemy się codziennie spotykać. 

Jak opisałabyś siebie w tym roku? Zrobiłaś coś specjalnego co zmieniło Twoje życie?
Tak oczywiście, podpisałam kontakt z wytwórnią płytową ,,Hollywood Records", zaczęłam tworzyć własne perfumy, zaczęłam mój film ..Tini El Gran Cambio De Violetta" i wiele innych rzeczy, które są zaskoczniem, w tym roku było rozpoczęcie mojej niesamowitej przyszłości! 

Jakie są Twoje plany na 2016? Czy masz jakieś plany w 2016 związane z Polską i pojawieniem się na Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie w lipcu?
Postaram się ujawnić moje plany, oczywiście mam zamiar zakończyć nagrywanie mojej solowej płyty, produkcji moich perfum ,,Une Fleur pour Tini". markę modową i wiele więcej, ale to już niedługo poznacie. Mam zamiar odwiedzić wasz kraj i inne, ale dopiero po zakończeniu moich projektów i oczywiście wtedy, kiedy będe miała czas.

Odwiedziłaś Polskę w tym roku. Co podoba Ci się najbardziej w naszym kraju? Co sądzisz o polskich fanach? 
Byłam pod wrażeniem co zrobili polscy fani, zarówno w Łodzi i w Warszawie jak i w Krakowie. Zrobili dla nas coś, przez co będziemy pamiętać ich na całe życie, płynęło z nich tak dużo czystej miłości i energii. Zanim przyjechałam do Polski myślałam, że to ponury kraj, zimny i deszczowy, ale kiedy przyjechałam tutaj poczułam ciepło od wszystkich fanów, to było niesamowite uczucie. Ludzie są tu bardzo przyjaźni i piękni. 

Macie wspólne pasje i smaki? Jakiego rodzaju filmy, książki, muzykę lubicie?
Ja i Caro gramy na gitarze, czasami robimy mini koncerty dla mojej lub jej rodziny. Uwielbiam śpiewać, tańczyć i grać, ale ona też. Kochamy chodzić razem na zakupy i oglądać filmy (komedie i horrory). Lubimy Electro House i Pop, ale ja i Caro nie czytamy wiele książek.

Czy macie jakie specjalne wspomnienia z dzieciństwa, przyjaźni itd?
Tak miałyśmy dużo, ale najlepsze są z trasy ,,Violetta Live" w Europie, kiedy jesteśmy razem robimy szalone rzeczy, ale jest to dobra zabawa dla mnie jak i dla Caro.

Jak sobie radzisz ze sławą? Nie przeszkadza Ci to, że podczas spotkania (z przyjaciółmi) fani podchodzą do Ciebie i proszą o Twój autograf? 
Moje życie zmieniło się bardzo szybko, osiągnęłam to, co chciałam w dzieciństwie i kiedy byłam nastolatką. Oczywiście trudno było się przyzwyczaić do faktu, że na ulicy podchodzą do mnie ludzie i proszą o autograf na zdjęciu ale z czasem przyzwyczaiłam się do niego.

Jaki był Twój pierwszy dzień na planie?
Gdy wstałam rano, od razu byłam strasznie zestresowana i nie chciałam iść na plan, choć byłam również podekscytowana, tym wszystkim. Następnie zaczęliśmy nagrywania pierwszego odcinka, w tym momencie byłam taka zestresowana bardziej niż kiedykolwiek. Myślałam, że nie wypowiem słowa, ale uwierzyłam w siebie i wtedy łatwo poszło. 

Trasa Violetta Live była pełna pięknych i magicznych wspomnień. Gdybyś miała do wyboru 3 najlepsze koncerty, to byłyby... (nazwa kraju, miasta, itp.). Najlepsze wspomnienia na koncertach w Polsce?
Tak zawsze będzie w moim sercu show w Nicea, Francja, ponieważ ta ostatnia część trasy była bardzo niesamowita, ale najważniejsze, że zakończyliśmy najważniejszy etap w naszym życiu. Następny pokaz był w Weronie,Włochy w wielkim amfiteatrze, te miejsca są niesamowite i w Łodzi, polscy fani byli niesamowici i wspaniali! Dużo emocji.

Wywiad jest dość długi więc postanowiłam, że podzielę go na dwie części. Dalszą część będziecie mogli przeczytać w kolejnym poście. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz