niedziela, 28 lutego 2016

DIY - Musujące babeczki do kąpieli

Witajcie kochani! Dziś przychodzę do was z DIY (Do it yourself). Będziemy robić... Musujące babeczki do kąpieli. Przepis czy raczej instrukcje, nie wiem jak to nazwać znalazłam w książce "Violetta. Sekrety Urody". Zakup, godny polecenia! 


Przygotuj: 
  • 200g sody oczyszczonej
  • 100g kwasu cytrynowego (W PROSZKU!) 
  • oliwę z oliwek
  • barwnik spożywczy
  • olejek eteryczny lub zapach spożywczy 
  • silikonowe foremki
  • miskę
  • łyżeczkę 
W misce dokładnie wymieszaj sodę z kwaskiem cytrynowym. 

         

Następnie dodaj oliwy z oliwek, tak aby uzyskać konsystencję mokrego piasku.

         

Następnie dodaj barwnik i zapach/aromat. (Ja użyłam niebieskiego barwnika i cytrynowego aromatu, ale Wy możecie użyć jakiego tylko chcecie!) 

         

Nałóż masę solną do foremek i pozostaw, aby wyschła (nie nakładaj zbyt dużej ilości, pamiętaj nasza babeczka urośnie!) 

         

Po wyschnięciu delikatnie wyjmij musujące babeczki z foremek. Przełóż je do szerokiego słoika i gotowe! (Ja użyłam bardziej lampionu, niż słoika ale ważne że ładnie wygląda!)

         


Takie babeczki, naprawdę musują.
To również wspaniały pomysł na oryginalny i wyjątkowy prezent! 
Życzę wam powodzenia, jeśli będziecie chcieli to zrobić! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz