sobota, 27 lutego 2016

Spełniajcie swoje marzenia!

Cześć kochani! Przychodzę do Was dzisiaj z dość nietypowym postem, jest to bardziej prośba i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie. Chyba każdy z Was ma marzenia prawda? Proszę Was abyście dążyli do spełnienia ich. Byłam wczoraj na koncercie Dawida Kwiatkowskiego - pewnie myślicie teraz co on ma wspólnego z Disneyem, otóż bardzo wiele. Między piosenkami Dawid przemawiał do Nas prosto ze swojego serduszka, ciągle powtarzał, że jesteśmy piękni, że bez względu na to co się stanie mamy walczyć o swoje marzenia, ale także mówił że na naszej drodze życiowej pojawi się wiele przeszkód oraz ludzi których tak naprawdę nie powinno się tam znaleźć, to samo przekazywał nam podczas śpiewania piosenek. Na początku 2015 roku nie pomyślałabym nawet, że będę miała szanse spotkać chociaż jednego ze swoich idoli, a teraz? Prawie wszystkie moje cele i marzenia zrealizowałam, a pozostałe ciągle staram się zrealizować. Wczoraj na koncercie można było wygrać spotkanie z Dawidem  Meet&Greet, No cóż niestety nie udało mi się, ale sam fakt, że byłam dosłownie kilka metrów od niego, widziałam go na żywo, nie przez żadne telebimy, telewizory czy inne urządzenia elektroniczne sprawia, że wspominam ten dzień i będę go wspominać do końca życia ze łzami w oczach. Tak samo było ze wszystkimi spotkaniami np. z Cande, czy też na koncercie Violetta Live. Dzisiaj znowu spotkałam dwie osoby które uwielbiam! Wszystko niemożliwe staje się możliwe tylko to zależy od Was, jeśli bedziecie dążyć do spełnienia swoich marzeń to wszystko inne dotyczące tego samo się ułoży. Pisząc ten post łzy same wypływają mi z oczu. Mam nadzieję, że wzięliście sobie moje słowa do serduszka i będziecie robić wszystko, aby osiągnąć swój cel. Powodzenia! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz