środa, 17 lutego 2016

Wyniki konkursu - ,,Świat Cande"

Witajcie kochani, przepraszam Was za małą aktywność na blogu oraz Instagramie, spowodowana była ona moim wyjazdem za granicę, lecz już powracam na bloga. Dzisiaj mam dla Was pewnie długo wyczekiwany post a mianowicie wyniki konkursu na książkę Candelarii Molfese ,,Świat Cande: Mój pamiętnik, Twój pamiętnik". 


Prac dostałam naprawdę sporo i miałam wielką trudność aby wybrać tylko dwie z nich. Wszystkie były świetnie napisane i przepełnione miłością do Cande. Po bardzo długim namyśle i kilkakrotnym przeczytaniu wszystkich odpowiedzi udało mi się wyłonić dwie zwyciężczynie:
1. Agata Sz - agata17012001@vp.pl
2. Wika - wikki26@interia.pl
Gratuluję!
Proszę o przesłanie mi swoich danych do wysyłki na adres e-mail: paula22k@vp.pl
Całej reszcie dziękuję za udział w konkursie! 

4 komentarze:

  1. Gratulacje dziewczyny! Jeżeli ktoś chciałaby wziąć udział to na moim blogu organizuje konkurs na książkę Świat Cande, wiec zaparaszam wszystkich zainteresowanych http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2016/02/konkurs-wygraj-swiat-cande.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojej pracy. Nadal nie mogę uwierzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest niesamowite ze zawsze muszę się rozczarować

    OdpowiedzUsuń