wtorek, 2 lutego 2016

Dowiedz się o mnie więcej!

Witajcie, dzisiaj postanowiłam napisać dla Was dość nietypowy post.  W zasadzie wiecie o mnie tylko tyle, że nazywam się Paula, mam 13 lat i interesuję się Disneyem oraz muzyką. Chciałabym abyście zbliżyli się jeszcze bardziej do mnie i mojego bloga dlatego odpowiem Wam dzisiaj w poście na kilka pytań. Zapraszam do rozwinięcia posta.


Dlaczego założyłaś bloga? 
Założyłam bloga, ponieważ moim marzeniem jest współpraca z Disneyem i dzielenie się z Wami nowymi informacjami dotyczącymi Disneya.

Ile masz lat? 
Mam 13 lat, rocznikowo 14.

Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 22 lipca.

Na ilu blogach piszesz posty?
Tylko na tym, prowadzę jednego bloga.

Do jakiego roku życia zamierzasz blogować?
Nie wyznaczam sobie takich granic, ponieważ moim marzeniem było założenie bloga o tym czym się interesuję, a teraz kiedy to mam to chcę robić to jak najdłużej. 

Spotkałaś kiedyś kogoś sławnego?
Samuel Nascimento, Cande Molfese, Maciej Musiał, Wojtek Łozowski, blogerka Deynn 2 razy. W sumie wiele osób, ale nie będę tu wszystkich wypisywać.

Na ilu koncertach byłaś i czyich?
Cande Molfese, ponieważ zostałam wpuszczona do studia Dzień Dobry TVN, Violetta Live, z osób związanych z Disneyem to chyba tyle.

Pokażesz Nam jak wyglądasz?
Oczywiście.
                              

To na tyle dzisiaj jeśli chcecie możecie zadawać mi pytania w komentarzach lub na e-maila: paula22k@vp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz