poniedziałek, 1 lutego 2016

Recenzja ,,Świat Cande: Mój pamiętnik, Twój pamiętnik"

Wczoraj oraz przedwczoraj odbyły się spotkania z Candelarią Molfese, na których można było przedpremierowo zakupić książkę ,,Świat Cande. Mój pamiętnik, Twój pamiętnik". Osobiście byłam na podpisywaniu lektury w Warszawie. Relacje możecie przeczytać [TUTAJ],
Ja również zakupiłam książkę, więc dzisiaj postanowiłam Wam ją zrecenzjować. 


Wygląd zewnętrzny:

Zacznę może od wyglądu okładki, znajduje się na nim zdjęcie Cande, jest na nim bardzo szczęśliwa, a jej optymizm zachęca do czytania. Poza fotografią możemy zauważyć rownież tytuł, imię i nazwisko autorki a także nazwę i logo wydawnictwa. Bardzo podoba mi się okładka, ponieważ nie zawiera zbyt dużo kolorowych elementów i nie jest przesłodzona. 

Wyróżniające cechy: 

Cande w swojej książce nie opowiada tylko o swojej rodzinie, przyjaciołach czy pracy, ale także udziela porad dotyczących np. gotowania, ponieważ to rownież należy do ulubionych zajęć Molfese. Możecie znaleźć w niej m.in. przepis na tak zwane śniadanie mistrza, ciasto cytrynowe czy też lody czekoladowe.


Cechą wyróżniającą książkę od innych są również tematy jakie Cande uwieczniła w niej. Przykładem są strony w których dziewczyna pokazała Nam jak za pomocą emotek wyraża swoje uczucia czy też miny jakie robi w poszczególnych sytuacjach. 


Oprócz tego Cande udzieliła nam rady dotyczące tego jak malować siebie, paznokcie, jak robić oszałamiające fryzury czy też jak się ubierać w jej stylu. 

Candelaria oprócz przedstawiana siebie pozostawiła również miejsce na własne dopiski, tak aby lektura stała się także Twoim pamiętnikiem. 


Z pamiętnika dowiecie się wiele więcej ciekawych rzeczy o Cande, jej przyjaciołach, rodzinie czy na przykład niezbędnych rzeczach w jej torebce lub jej niezbędnik śpiocha. 

Moja opinia: 

Ja osobiście uważam, że książka jest naprawdę świetna. Bardzo wyróżnia się od pozostałych i ma w sobie coś nadzwyczajnego, oprócz znakomitej treści jest w niej wiele zdjęć idolki. Candelita pokazuje Nam całą, prawdziwą siebie. Bardzo polecam Wam tą książkę i zachęcam do kupna. 

,,Świat Cande: Mój pamiętnik, Twój pamiętnik" w sprzedaży już od 2 lutego. 







2 komentarze: