poniedziałek, 22 lutego 2016

Ruggero Pasquarelli cover ,,Vivir mi vida"

Ruggero Pasquarelli znany jest przede wszystkim z roli Federica w serialu ,,Violetta" oraz Matteo w jeszcze niewyemitowanym w Polsce serialu ,,Soy Luna". Poza aktorstwem Rugg skupia się również na muzyce. Wraz z Augstinem Bernasconim i Maxim Espindolą postanowili nagrać cover piosenki ,,Vivir mi vida. Kawałek z nagrania możecie zobaczyć [tutaj], a oryginalną wersję [tutaj]. Jeśli chcecie zapoznać się z tekstem piosenki oraz jego tłumaczeniem zapraszam do rozwinięcia posta. Tutaj możecie posłuchać całego coveru-> http://youtu.be/xHbooZ2ixx4





Wersja polska:

Pytają mnie, jaki jest twój spadek?
Poszukiwanie może być skomplikowane, ale w rzeczywistości powinno być łatwe

Jestem ojcem, jestem synem, jestem bratem i jestem przyjacielem
Jestem moją muzyką i twoim uśmiechem
Jestem ulicami Nowego Jorku i Puerto Rico
Staram się dotykać życia moich ludzi
W taki sam sposób jak oni dotknęli mojego
Żyję w jakiś sposób zostawiając po sobie ślad
Ja po prostu
Żyję



Będę się śmiać, będę tańczyć
przeżyć moje życie lalalalá 
Będę się śmiać, będę się cieszyć
przeżyć moje życie lalalalá 



Będę się śmiać (tooo!), będę tańczyć
przeżyć moje życie lalalalá 
Będę się śmiać, będę się cieszyć
przeżyć moje życie lalalalá 



Czasem nadchodzi deszcz
aby wyczyścić rany
Czasem tylko jedna kropla
może zwyciężyć susze



I po co płakać, po co
jeśli boli smutek, zapomina się
I po co cierpieć, po co
jeśli takie jest życie, trzeba je przeżyć
Lalalé 



Będę się śmiać, będę tańczyć
przeżyć moje życie lalalalá 
Będę się śmiać, będę się cieszyć
przeżyć moje życie lalalalá 



Toooooo!



Bede zyc momentem 
aby zrozumieć przeznaczenie
będę słuchać ciszy
żeby znaleźć drogę



I po co płakać, po co
jeśli boli smutek, zapomina się
I po co cierpieć, po co
jeśli boli smutek, zapomina się
Lalalé 



Będę się śmiać, będę tańczyć
przeżyć moje życie lalalalá 
Będę się śmiać, będę się cieszyć
przeżyć moje życie lalalalá 



Moi ludzie!
Maaaasz!



Będę się śmiać, będę tańczyć
Po co płakać, po co cierpieć
Zacznij marzyc, śmiać się
Będę się śmiać (ohoo!), będę tańczyć
Czuj i tańcz i ciesz się
Bo życie jest jedyne
Będę się śmiać, będę tańczyć
żyj, ciągle!
Zawsze do przodu
nie patrz za siebie
Toooo!
Moi ludzie!
Zycie jest jedno haha



Będę się śmiać, będę tańczyć
przeżyć moje życie lalalalá 
Będę się śmiać, będę się cieszyć
przeżyć moje życie lalalalá



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz